Zilele acestea se desfasoara o campanie Microsoft despre care nu stiu prea multe, decat ca am vazut articole pe LaptopNews si la Radu.
Alte detalii nu am gasit, doar ca are in titlu urmatoarea fraza: “Mai bine le fac p’amandoua”.
Fraza care se regaseste si in cele doua clipuri ale campaniei:
Dan
Madalina
Din cate vad, nu s-au bucurat de o popularitate prea mare, putin peste 500 de vizualizari impreuna, iar unul are mai multe dislike-uri decat like-uri. Probabil target-ul acestor reclame nu sta destul pe internet, sau poate ca Dan nu are chiar cea mai “cool” tinuta.
Ideea de baza ar fi ca Windows 7 si Office 2010 te ajuta sa imbini placutul cu utilul, adica iti eficientizeaza munca astfel incat sa ai timp de hobby-uri. Concluzie cu care sunt de acord :).
In legatura cu clipurile de mai sus, trebuie sa recunosc ca initial si eu am fost reticent si am considerat ca nu merita sa dedic un articol lor sau campaniei. La a doua vizualizare deja mi s-au parut mai ok. Cred ca e vorba de perceptie. La a treia vizualizare le consider deja un pas inainte spre o strategie Microsoft mai nonconformista pentru Romania. Si chiar daca nu vor fi “hipnotizante” precum reclamele Apple, cred ca sunt sanse mari sa devina din ce in ce mai faine (atat reclamele cat si campaniile).
La finalul articolului va reamintesc ca este derulat si un concurs pe pagina oficiala de Facebook a Microsoft Romania. Premiile constau in periferice Microsoft, iar pentru a le castiga trebuie sa formati o echipa de 5 persoane (fiecare membru va primi un set) si sa realizati o prezentare a echipei in Powerpoint sau Word.
Mentionez insa ca in regulamentul concursului este mentionata data de 30 septembrie ca data de finalizare, pe cand pe pagina principala este mentionata data de 31 octombrie… Daca decideti sa participati, va urez Succes! (nu cred ca sunt foarte multi participanti pana acum)
In al doilea videoclip la minutul 1:53-56 ai auzit cum le-a dat eroare?
sau era doar sunetul de la deconectarea din remote desktop?
Cred ca glumesti atunci cand spui ca sunt bune reclamele astea!
Spune-mi te rog o singura calitate a acestor reclame! Sunt cumva inteligente, au cumva umor, ma implica emotional, au o poveste interesanta, sunt creative in orice sens al cuvantului?
Ca sa nu mai vorbesc de cele doua personaje care arata si joaca la fel de natural si de convingator ca un scolar mediocru fortat sa apara intr-un film.
@Ionut: nu l-am prins initial, dar se aude destul de clar. Cred ca e o eroare intentionata, mai ales avand in vedere faptul ca monitorul este inchis, iar el arata cu degetul pe un monitor inchis.
@Andrei: nu am zis ca sunt bune, am zis ca sunt ok, adica sunt doar un pas inainte.. In primul rand nu sunt presarate cu lucruri neadevarate, asa cum, cel putin eu ma obisnuisem, iar in al doilea rand trebuie privite ca actorie nu ca ceva real. Nici textele nu sunt extrase sau nu incearca sa intre in viata reala si nici cei doi. Daca ar fi fost actori, poate s-ar fi descurcat mai bine.
Legat de creativitate, sunt mai creative decat Laptop Hunters spre exemplu, dar aici nu se castiga nimic… pe cand acolo ar fi putut exista o oarecare implicare emotionala, clipurile fiind mult mai reale (poate chiar erau pe bune?!).. Oricum, nu zic ca sunt un exemplu de publicitate extraordinara, ci un pas inainte pentru Microsoft. Dupa cum s-a observat, clipurile nu s-au viralizat, dar feedback-ul primit sunt sigur ca va ajuta la conturarea urmatoarei campanii.