Va amintiti probabil reclama de acum cateva zile. Seria “Vanatorii de laptop-uri” (Laptop Hunters) continua cu o nou tinta. De data aceasta avem de gasit un laptop de 1500$ (filmarile au loc in SUA).
Personajul din clip poarta numele de Giampaolo si isi doreste un calculator care sa fie cat mai aproape de necesitatile sale. Vrea o baterie eficienta, o tastatura mare si specificatii cel putin decente. Ajungand in dreptul Mac-urilor el spune ca acestea sunt bazate mai mult pe design decat pe puterea de calcul, si ca nu doreste sa plateasca pentru marca ci pentru specificatii. In final iese din magazin (tot) cu un HP, modelul HDX16:
Vizionare placuta!
Specificatiile laptopului HP HDX16 achizitionat sunt urmatoarele:
- Procesor Intel Core 2 Duo la 2.4GHz
- Placa grafica NVIDIA GeForce 9600M GT cu 512 RAM
- Memorie RAM 4GB
- Hard-disk de 500GB
- Ecran de 16 inci cu rezolutie 720p
Aceeasi configuratie ar fi costat 2500$ pentru un produs Apple (MacBook Pro). Singurul avantaj al MBP-ului fiind rezolutia mai buna a displayului.
Un lucru demn de observat este faptul ca Microsoft nu face reclama sistemului de operare, ci de fapt face antireclama preturilor ridicate ale Apple. Profita de criza economica si pun accentul pe situatia financiara a utilizatorilor. Sistemul lor de operare actual, Windows Vista, oricum nu ar putea sa faca fata unei confruntari cu Leopard, dar acest lucru se va schimba radical o data cu aparitia Windows 7. O data cu lansarea celui din urma, vom avea parte si de alte reclame Microsoft, care sper eu, sa fie asemanatoare celor care promoveaza Windows Live Essentials, si anume sa promoveze produsul in sine, usurinta in utilizare, functionalitatea, si nu sa faca o campanie de antireclame precum au facut cei de la Apple. Ar da dovada de o mai mare maturitate, maturitate la care cred eu ca o sa ajunga in curand si produsele lor.
Via Microsoft.com.
Cine ştie ce reclame vor mai apărea cu antireclame… Un nenea de 60 de ani să facă reclamă pentru Microsoft şi să zică ceva de genu’ că experienţa îşi spune cuvântu’ (Experienţa lui sau a Microsoftului?)